جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۸۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

سرپرست آموزش و پرورش برنامه شیر مدارس را ادامه می‌دهد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد کاهش 50 درصدی شیر مدارس، گفت: اراده سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر این است که برنامه شیر مدارس تداوم داشته باشد.
 به گزارش شهر  محمود نگهبان سلامی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اخبار منتشر شده در مورد کاهش 50 درصدی شیر مدارس، توضیح داد: برنامه تغذیه شیر برای دانش آموزان مدارس یکی از برنامه‌های شایسته قدردانی آموزش و پرورش بود که از چندین سال قبل آغاز شده است و تداوم دارد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طی جلسه‌ای که اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات با سرپرست وزارت آموزش و پرورش داشتند یکی از مسائل مطرح شده بحث شیر مدارس بود که با تاکید وی همراه شد.

نماینده مجلس نهم با بیان اینکه سرپرست آموزش و پرورش برنامه شیر مدارس را ادامه می‌دهد، افزود: با توجه به کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش، سرپرست این وزارتخانه اعلام کرد که به جای تغذیه‌های رایگانی مثل کشمش و خرما که در شهرستان‌ها توزیع می‌شدبرنامه شیر مدارس جایگزین شود.

وی افزود: برنامه سرپرست وزارت آموزش و پرورش براین اساس بود که با قطع تغذیه‌های کم اهمیت تر، برنامه شیر مدارس را ادامه دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، گفت: کمبود بودجه در وزارت آموزش و پرورش مانع از تحقق برخی از برنامه‌های این وزارتخانه شده است که با درایت سرپرست این دستگاه و کمک دیگر دولتمردان موانع را باید رفع کرد.
منبع: خانه ملت
نظر شما